Top 10 LK

Yang Pernah - Estranged

Lirik Lagu Yang Pernah - Estranged

Silakan puas sudah disuruh
Nyatakan mimpi yg tak pernah lengkap
Lakukan apa saja yang kamu mampu
Sudahlah biar yg telah lalu
Lafazkan kesemua yg pernah ada
Alihkan kalau ada masih tertinggal

Cukuplah kalau...
Beratnya ada...
Disamping kamu....
selalu!

Andainya, aku tahu!
Ertinya disuruh
Semua yang pernah minta...!

Tibalah waktu untuk bersedar
Kerana giliran sudah menyeru
Yang pasti yang panggil itu suci lagi...
Berilah sedikit untuk aku
Hilangkan rasa hati yang tak percaya
Biarkan dia yang bilang jangan lagi...

Andainya aku tau!
Ertinya disuruh
Semua yang pernah minta...
Andainya aku cari!
Dimana dituju
Semua yang pernah jumpa...

Jangan minta yang lebih
Kerana tiada yang memberi
Yang ada cuma mungkin kamu disini

Oh tunjukkanlah aku yang benar

Leave a Reply

Hakcipta Terpelihara | Koleksi Lirik Lagu 2010 - 2011. Powered by Blogger.

Lirik [ Negara ]

Lirik [ Bahasa ]

Lirik [ Huruf Awal ]

A (2) B (10) C (2) D (3) G (1) H (3) I (4) J (3) K (7) L (2) M (4) N (2) P (3) S (5) Y (4)

Langgan

Lirik lagu terbaru terus ke kekotak emel anda:

Dibawakan oleh FeedBurner

Iklan Penaja

Kotak Nyanyi


ShoutMix chat widget

Komuniti

Followers

Statistik